Korduma Kippuvad Küsimused

Kas võin mobiilile tellitud piletiga otse bussi minna?

Bussi sisenedes peab reisijal olema pilet paberkandjal või elektroonsel kujul. Elektroone pilet tuleb tellida e-posti aadressile, mida on võimalik avada ka telefonist. NB! Elektroonse piletina ei käsitleta SMS’i.

Millistes bussijaamades saab internetipileti ise välja printida või kassast printida lasta?

Iseteeninduskassast saab pileti printida pileti numbri järgi Tallinna ja Tartu bussijaama ning Tallinna lennujaama lahtiolekuaegadel. Kassas saab seda teha piletinumbri alusel kassade lahtioleku aegadel. Vaata bussijaamade lähtiolekuaegu täpsemalt siit 

Kuni millise ajani on mul võimalik kassast pilet osta?

Piletite eelmüük kassast toimub kuni 5 minutit enne bussi väljumist. Soovitame kõigil reisijatel saabuda bussijaama (olenemata sellest, kas pilet on juba ostetud või mitte) vähemalt 15 minutit enne bussi väljumist.

Kui palju aega ette saab pileteid interneti kaudu osta?

Pileteid saab interneti kaudu osta kuni 30 päeva ette.

Kas pileteid saab ka broneerida?

Broneerida piletit võimalik ei ole. Et olla kindel sõiduõiguses konkreetsel reisil, tuleb pilet eelmüügist ära osta.

Kuidas bussipileteid tagasi ostetakse?

Kassast või piletimüügiautomaadist ostetud pileti tagastamiseks palume pöörduda Teile sobivasse bussijaama kassasse (vt: bussijaamad). Internetist ostetud pileti tagastamine toimub piletimüügiststeemis pilet.eestibuss.ee lehel.

 

MEIE SÕBRAD